Introductie
Bij het introduceren van nieuwe hard- en software in organisaties worden de nodige plannen en budgetten gemaakt. Wat opvallend vaak onderschat wordt is om de medewerkers op een goede manier te informeren - zelfs in de huidige social media tijd – EN om de medewerkers goed op te leiden zodat ze maximaal gebruik kunnen maken van de investeringen.
Om een succesvolle invoering van nieuwe hard- en software te waarborgen stellen wij de volgende vragen/opmerkingen:
- Realiseert een organisatie zich dat bij de invoering van nieuwe hard- en software er hele essentiële zaken veranderen? Bijvoorbeeld het werken in een Cloud omgeving, de nieuwe menustructuur van MS Office en/of de introductie van Skype voor Bedrijven waarbij het simpele bellen, ineens een geavanceerd communicatiemedium is geworden.
- Wanneer heeft de laatste computertraining plaatsgevonden? En weet men eigenlijk wat het kennisniveau van de medewerkers is, zodat je gerichter en beter kunt trainen.
- Hoe zou het computerkennis niveau verbeterd en gewaarborgd kunnen worden voor langere tijd, zonder al te veel impact te hebben op de dagelijkse werkdruk?
- Trainingen geen kostenpost zijn maar juist geld en tijd moeten opleveren.
Neem contact op voor meer informatie over hoe onze benadering, aanpak, diensten en producten worden ingezet om hard- en softwaremigraties tot een succes te maken.